Monday, November 30, 2009

ICS # 44

Hello :)  I really needed use my new Big Shot so i made card using CuttleBug embossing folder
"Script" . I used aswell White Wash paper and some Papermania Christmas Collection . This is the effect .

Cześć :) Naprawdę musiałam użyć mojego nowego Big Shot'a więc zrobiłam kartkę używając folder do embossing "Script" z CuttleBug , papieru White Wash i świątecznego papieru z Papermanii. Oto efekt .



I decided put that card in Inspirational Card Sketches challenge#44

Zdecydowałam się użyć tej kartki w  wyzwaniu #44 z Inspirational Card Sketches .

 

1 comment:

Anna Zaprzelska said...

Bardzo mi się podoba jak "ugryzłaś" tę mapkę.
Dziękuję za udział w wyzwaniu ICsketches,
pozdrawiam z deszczowej Polski,
Brises

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...