Tuesday, May 11, 2010

Hero Arts Silhouette Bells

Hello again :)
Today I want share a card which I made for my boyfriend's sister , Kim . She is a great mother of 3 boys.
 Witam ponownie :) 
Dzisiaj chcę pokazać kartkę  którą zrobiłam dla siostry mojego chłopaka, Kim . Jest ona wspaniałą matką 3 chłopców. 
In this card I used a few new things in my scrapbooking stash . First and most important I used my new cling stamp from Hero Arts - Silhouette Bells. First I inked the stamp with orange colors of Distress inks. Then in place of the leaves and bells I glued in microbeads from Martha Stuart. 
W tej kartce użyłam kilka nowości w moim scrapbookingowym zbiorze . Po pierwsze i najważniejsze miałam okazję użyć mój nowy stempel z Hero Arts - Silhouette Bells. Odbiłam ten stempel w pomarańczowych kolorach tuszy Distress. Następnie w miejsce liści i dzwonków wkleiłam microbeads od Marthy Stuart .  
For the floral part of card I used e-line flowers from Prima which I colored with Distress Ink reinkers and then later sprayed them with a bit of Pearl colored Glimmer Mist. I also used  red and orange paper roses which was given to me  from my mum . I used aswell  Rose leaf and Branch punches from Martha Stuart . 
Do zrobienia kwiatowej dekoracji użyłam papierowych kwiatów z e-line Primy które pokolorowałam tuszami Distress a później poryskałam perłową Glimmer Mist. Użyłam rónież czerwonych i pomarańczowych papierowych mini różyczek które dostałam od mojej mamy . Użyłam również dziurkaczy Rose leaf i Branch od Marthy Stuart .
 Thank You for visiting my blog again . Have a great day . 
Dziękuję za odwiedzenie mojego bloga ponownie . Życzę wam wspaniałego dnia. 
 

1 comment:

vena7 said...

Wyszła wspaniale .świetna

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...